Deletedmom345 Deletedmom131 Kendisi doktorumuz.Oldukça başarılı,inanılmaz donanımlı bir dr.Aynı zaman da Fitoterapist olduğu için beslenmeyle yakından ilgileniyor.Açıklamaları mantıklı,ortaya bir laf atıp bırakmamış,konuyu açmış. Tercih bizlerin🙂
Deletedmom131 Deletedmom345 Evet haklısınız bende yaşını bekliyordum süt vermek için çünkü yıllardır sütün çok sağlıklı olduğunu biliyoruz. Bu konuyu araştıracağım teşekkür ederim 😊