Deletedmom115 mehrebalar canım oğlun yaşını yeni tamamladıysa ve süt içmeye yeni başladıysa sütü direkt vermemek lazım, öncelerde süte az miktarda su katıp vermek bebeğin bağırsaklarında problem yaranmasının karşısını alıyo, her gün ilave ettiğiniz suyun miktarını azar azar azaltın bağırsaklar süte alıştıktan sonra sütün kendisini günde 2 bardaktan çok olmamak üzere vere bilirsiniz🌹