vanilyakokusu Alya_7 yaa ben sağlık ocağına götürdüm doktor hemen ateşi çıkarsa acile götürün korona testi yapılsın dedi. İlaç bile vermedi. Tek burun damlası yazmış😶
Alya_7 vanilyakokusu kızıma test yapmadılar ama bana yaptılar negatif çıktım çok şükür.Valla ilaçsız falan geçmiyor.Bide burnunuz tıkalıysa otrivine var burun spreyi direk açıyor kullanabilirsiniz onu da.
AND-20 vanilyakokusu yok daha götürmedim eşim de hasta grip oldu bebeğimi her türlü götürürüm de kendisi de ikna olmuyor
Volmine vanilyakokusu canım eczaneden serum suyu ve şırınga alacaksın . Burun temizleme apartı var onunla sıkıp temizleyeceksin. Kuruyun temizleyince fıs fıs sıkacaksın. Sen nasıl yapıyorsun. Anlamadım serumu direk damla olarak mı ?
Yagmurtekin vanilyakokusu bizde aynı durumdayız 1 haftadır oğlumdan bana geçti oğlumun ki bronşite çevirdi dikkkat edin salgın varmış, geçmiş olsun. 2.5 aylığız
Anekdot vanilyakokusu benim kizim da 2 aylıkken oyle oldu sirekli burnunu aspire ettim birde hep soğuk su buharı verdim burnuna ilac kullanmadım 15 gun kadar sürdü. Biraz yıpratıcı bir süreç ama sabırla temizleyin surekli burnunu