vanilyakokusu 2 gün önce bebeğim (53 günlüğüz bu arada) hapşırık,öksürük ve hırıltılıydı eşim işten gelince hemen doktora gittik doktor dinledi etti ciğerlerine inmiş dedi.3 doz buhar uygulandı.Sonrasında tekrar muayene etti ve etki göstermiş dedi.1 günde ciğerlere iniyor mu dedim bünyeleri zayıf olduğu için iniyor dedi.Antibiyotik ve şurup verdi.Serum fizyolojikte uyguluyorum.Bugün tekrardan kontrole gideceğiz bakalım ama boğazımız dolu balgam var gibi hırıltıyor o yüzden.İhmal etmeyin.