deryata Brna-34 ben doktora gittim. öksürüğü ve balgamı çok olduğu için çıkaramadığından ciğere inmişti ne yazıkki. ventolinle hava tedavisi veriyoruz
Brna-34 deryata bizde 2 kere gittik öksürük ve balgam bizde de var geçmiyor bizde film çektirdik ciğere inmemiş dedi bitkisel bi ilaç verdi 3 gündür onu kullanıyoruz bakalim gececek mi.
eymenkerem deryata ishal.kusmadan cikti 15 gün önce bugün de öksürük başladı. 1 hafta duzelemeden geri hasta oluyor son 2 aydır. Rabbim beterinden korusun ama ne lanet bir yaz oldu bu kışın 1 kere hasta olmayan çocuk yaza girdiğinden beri düzelmedi
deryata eymenkerem evet ya yaz gelse hastalıklar gitse dedik tam tersi oldu artık. allah beterinden korusun inşallah.
mucizelerin_annesi deryata cnm bizdede hemde ailecek var şuan en son ben oldum ben bile çekiyorum covid sandık gidip test verdik temiz çok şükür ama salgın var dedi doktor inşallah kuzular iyileşir biran önce 🤲❤️❤️