deryata benim 2 oğlum da bu hafta ishal-kusma-ateşten hastaneye yattı, daha dün sabah taburcu olduk, Salı gününden beri hastanedeydik. Amipli dizanteri kapmışlar, bayram tatilinde kayınvalidemin yazlığındaydık, oradan döner dönmez hastalandılar, denizden kaptıklarını düşünüyoruz. Antibiyotik tedavisi ve sıvı takviyesi aldılar hastanede. Şu an iyiler, hastaneye yatmasalardı atlatamazlardı. İyi bir doktor bulmak şart.