Minikprenss evet hemen o an 10 dk içinde felan geçiyor ama sonrasında da istirahat etmek gerekiyor iki gün hiç agrım yoktu snra tamamdır bitti diyip biraz kendimi zorladım misaifrle felan ilgilendim. eskisi kadar şiddetli olmasa da hafif agrım oldu ama bikaç gün içinde bi anda geçti. ama yama dan önce sadece uzana biliyorum oturamıyodm yürüyemiyorum aşırı şiddetli agrım vardı bebeğimi bile gözüm görmüyodu uzanarak emziriyodm ayağı kalktıgım zamanlarda gözlerimi kapstıp yürüyodum o kadar kötüydü benim.kadın doğum doktoruma söyledim oda hemen anestezi doktorumla konustu ameliyathane ortamında tekrardan belimden girdiler kolumdan kan alıp belime verdiler bikaç dk uzandım ayağa kalktgımda doktor var mı hala agrı dedi yoktu o an geçermiş zaten.