Minikprenss Kızlar 4 gün önce doğum yaptım çok şiddetli baş ağrısı çekiyorum denemediğim birşey kalmadı bol su kahve ve ne yesem geri çıkarıyorum aç kaldım çocuğu emzirmeye çalışıyorum sütümde olmuyor fikir verin lütfen ne iyi gelir ne yapmam lazım
gulsahgulersezen Minikprenss bende spinal sezeryanla doğum yaptım ne yaptıysam baş ağrıları geçmiyordu 15 gün kadar çektim doğumdan kaynaklı spinal den demişti doktor banyo yapmak Nescafe ve bolca uyku dinlenme ile geçiyordu 4 saate bir parol minoset içmek de iyi gelmişti umarım çok çekmezsin benm ara ara günlerce hala tutuyor baş ağrım bebeğim 1 buçuk yaşında 🤦
Serpil26 Minikprenss o oluyor canım sezeryan doğumlarda parol içebilirsin vermiştir doktorun banada demişlerdi kahve iç başın ağlayacak diye parol iyi geldi
DilaraYigit1 Canım doktoruna sorsan bi, birşey yiyemiyorsan da su iç bol bol ama. Ağrı kesici yaptırsan iyi gelir aslında
Koalina Sezeryan olduysanız bol su ve kahve dışında hiç bir şey çözüö değil ama isterseniz ailde bir ağrı kesici vurudurun bende yaşadım kafamı duvarlara vurucaktım
Minikprenss gulsahgulersezen Demeyiin gerçekten 4. Günüm ve delircek gibi oluyorum çocuğu zor emziriyorum
Koalina Minikprenss valla acilde iğne vurdurunca kısa sürede rahatladım canım sen bence iğne vurdur bol su kahve asla yaşamadım sonrasında başka türlü geçmez kesinlikle yani ezmirmeyi geçtim o amda evladımı bilegözüö göremedi bulantın varsa kraker ye tuzlu bol su tuzlu ayran iç bulamtını alır
MuMuBu Minikprenss bn epidural normal doğum yapmıstım cok siddetli baş agrısı cektim yani anlatılır gibi değil başımı kaldıramıyodum. kulaklarım uğulduyordu. uzandığımda ağrı yok başımı kaldırdıgımda basilıyordu. eğer sizinde öyleyse doktora danışın.benim ki epidural in yan etkisi binde bir görülürmüş. bana yama yöntemi uyguladılar. tekrardan belimden girip kendi kanımı enjekte ettiler omiriliğime. Allah yardımcınız olsun
Minikprenss Koalina gerçekten öyle gözüm görmüyo birşeyi serum takırdım geçmedi hiç ysrın da bir iğne yaptırayım sağolun🙏🏼
Seda-Cakir Minikprenss rezene çayını denediniz mi? İyi gelir diye tahmin ediyorum. Hem süte hem başınıza hem de bebişinize iyi gelir 😌
Ayes 5 gün önce bende doğum yaptım . Şiddetli baş ağrılarım var kafamı duvarlara vuracağım nerdeyse 🥴