Btlalp [silindi] vala bizde öyleyiz uyuyunca uyuyo kalkınca yedirmeye çalışıyorum zor bu dönemde zor oluyor herşeyi keşfetme zamanları olduğu için ama uykuda önemli rabbim yavrularımıza sağlık versin canım
Serrase [silindi] anladığınım kadarıyla sürekli 4 saat uyumuyor arada bir olan bişe için gerek yok diyenlerdenim. Aç uyuyor diye üzülüyoruz belki ama uyudukca da büyüyorlar sık sık kontrol ettikten sonra Allah'a emanet bütün yavrular,çocuklar...