Kıızlar merb 27günlük oğlum var sarılığı atlattık şükür ilk 15gün alarmla2 3saatd bir emzirdim son 1 haftadır alarm kurmuyorum kendisi 3satte bir kalkar ama bazen 4 5 saat uyuduğu oluyor ama nadir sürekli değil bunun bir Zararı var mı deneyimli anneler cevap bekliyorum 🙏