Edanurtas6565 Ben 3 sene once yaptırdım. O zaman bekardım. Hamilelik ve doğum sürecinde iyiki yaptırdım dedim. Genital bölge surekki islak bölge olduğundan orda tam bitiyor diyemem ama baya azaltti.bacaklarimda ve koltuk altimda bitti diyebilirim. Kemik olan eklem bolgelerinde bir iki tane var. Beyaz tenliyim cok memnun kaldım