Gulceps Melis2021 ne çirkin insanlarsınız ya bir sürü insan öldü ,belli ki kaybınız olmamış pandemi patlarsa altın yükselir ‘’’inşallah’’‘diyor . İnşallah çarpsın sizi . Altını yükselsin diye birkaç milyon insan daha ölebilir kafaya bak bomboş .
aylizinannesiii iki_prens_annesi_ 486 tl yaziyor internette nasil 457 almis cok iyi almis valla masallah
iki_prens_annesi_ aylizinannesiii bende dedim eminmisin klavye hayasi olmasin dedim yok valla 457 aldim dedi 1 hafta sonra baya yukselcekmis sanirim
1Asya_2akif Kuzeymiram altını sattığımızda grm 270 ti. Yani en azından 300 lü bişeylere düşse belki kredi çekip alırız… Allahın izniyle inşaallah
Nrgs Kuzeymiram bugün mecburiyetten altınları bozdurduk o yüzden çok yakın zamanda yükselmesi kesin bilgi 😬😬
Kuzeymiram Nrgs kiz yakin zamanda yukselmesi kesin bilgi onu biliyoruz 🤣 acaba aguatosta yukselirmiki 🤔