etipuf Kuzeymiram altın ben bozduracağım için düştü zaten :) ben araba alıcaktım 190 tl idi o zaman gram kuyumcu bu zirve dedi bozdurduk araba aldık üstüne kredi çekip ertesş gün 230 lara çıktı kredisiz araba alıyordum. Benim şansım bu
Melis2021 Prenses12 bu pandemi bi daha patlarsa o zaman zirve olur diye düşünüyorum inşallah olur araba alıcaz 😊
Gulceps Melis2021 ne çirkin insanlarsınız ya bir sürü insan öldü ,belli ki kaybınız olmamış pandemi patlarsa altın yükselir ‘’’inşallah’’‘diyor . İnşallah çarpsın sizi . Altını yükselsin diye birkaç milyon insan daha ölebilir kafaya bak bomboş .
Nursahmetyusufaras00 Herkes kaynana bebeğinden esinden dert yanir Alemsin tak diye altın başlığı😄😜 yukselmesi lazım bende gram aldim 500 tl ceyrek kolye bilezik den düşünüyorum yükseldiği zaman😃
Kuzeymiram Nursahmetyusufaras00 valla haklisin bütün postlar kaynana o yuzden diger poslara artik fazla cevap yazilmiyor 😅 koz 500 pahaki dun 491 di 😄
Mom82902 Kuzeymiram 1 hafta küpe almaya gittim kuyumcu görümcemin eşiydi dedi bugün düşmüş ama yine yükselir şanslıydım yani ilk defaa😂
1Asya_2akif Kuzeymiram altını sattığımızda grm 270 ti. Yani en azından 300 lü bişeylere düşse belki kredi çekip alırız… Allahın izniyle inşaallah