asell03 elifclkklp burda formlarda okudum ben de varmış yani böyle olay bebeğinizle beraber duşa girin ten tene temasda etkili olur duşda emzirin
Kevserhira elifclkklp evet uymadığında benimde göğüsüm şişmior mama vermeyi dednediznimi dün öle ağladıkş memede emmedi mama yaptım hemen susutu tabi mamaya itmek istemem ama emdikçe gelicek wmin ol bide uymaya çalış reZenede ver ona 1 iki kaşık günde bi kaç sefer rahatalar anasonda öle sende iç onada ver uyku yapar hem sakın kahve içme
elifclkklp Kevserhira mama vermeye başladım zaten mecburen aç kalmasından iyidir emzirmeyide bırakmadım tabi ağlasada devamlı emziriyorum sonra mama veriyorum rezene anason kimyon hepsini denedim içtim içirdim ama yok etki göremedim
Kevserhira Cemreninannesi11 evet bünye tabiki tapcak bişey yok bende tam yetemiorum diorum bi bkıorum bezi baya dolu ölede satlwrce memede durmuor yani bazen hiç mama vermiorum bazen 3 kere de veriorum
elifclkklp Cemreninannesi11 açıkçası yemekle çok aram yok pek dikkat etmem yememe bebeğimde kolik huzursuz bir bebek olduğundan fırsatımda olmuyor zaten kendimle ilgilenmeye ama ona rağmen mamasız güzel besleniyordu kilo alımı da çok iyiydi şimdi birden böyle olunca çok kötü hissettim çocuğuna yetemediğini hissetmek çok kötü 😔
Cemreninannesi11 elifclkklp evet gerçekten inanılmaz kötü bi his kızımda o kadar memeye düşkün ki dakikalarca göğsümde kalıyor emiyor ama yinede doymuyor maalesef mamada bazen çok güzel içiyo bazen hiç içmek istemiyor mamayı yediğinde saatlerce uyuyo ama beni emerse 15 dk anca uyuyor sürekli ağlıyo napıcağımı şaşırdım ama ilk kızımda da böyle olmıştum emzirme + mama şeklinde gittik bu kızımda aynı bazen burda okuyorum işte göğüslerimden süt akıyo tişörtüm ıslanıyor diye ama ben hiç bilmem öyle olduğumu iki çocukta da
elifclkklp Cemreninannesi11 Buna şükür diyelim bir yudumda olsa anne sütü alsın bebeklerimiz hiç olmamasından iyidir. Benimde öyle oluyordu sürekli kıyafet değiştiriyordum hatta emzirirken bile diğerinden süt akıyordu ama gel gör ki şimdi hiç biri yok
Bilgebykl elifclkklp umarim yarar, ben damladan cok fayda gormemistim ama kisiye gore degisiyordur mutlaka. Solgar en faydali buldugum sut arttirici idi, cok sukur 11 aylik olacak kizim hala sut azligi problemi yasamadim. 6. Aydan sonra icmedim ustelik.
Cemreninannesi11 elifclkklp evet olduğu kadar ilk kızımı 1 yaşına kadar emzirdim mama destekli inşallah bu kızımda öyle olur sağlıkla büyüsünler de inşallah mamaya karşı değilim en azından karnı doyuyor bebeğimin