Edalikuzusu Bana duygusuz derler ama emin ol özlemeyeceksin her dönem zamanında güzel ve hergün öncekinden daha çok bilerek öğrenerek yaşanıyor. İlk zamanlarda tedirginlik olucak napıo acaba uyudumu içtimi doydumu ağladımı ama insanız 2 güne alışırız benim arkadaşım ağlayarak işe gitmişti gelince şerife insanlığımı unutmuşum ne iyi geldi dedi artık daha enerjik daha sosyal daha çok gülen bir anne oldu 2 günde hemde. Rhat olun iyi gelicek ikinizede ☺️