Brcn4343 ozel sektörsen ve tam gun calisiyorsan gercekten cok zor. Ben turizmciyim ozel sektör, daha once calistigim yerde ne gecem vardi ne gunduzum ama bekar oldugum icin problem olmuyordu yorgunluktan bas agrisindan pert oldugum zamanlar oldugunda sonucta yemek hazirdi cunku annem vardi. Yeri geliyor gecenin 2sinden organizasyondan döndugum oluyor yeri geliyor sabah 5te uyanip havaalani transfere gittigim oluyordu yani meslek asiri yorucu benim. Kizim 2.5 yasinda. Suan çalışmıyorum kizima kendim bakiyorum. Yarim gun falan çalışanlar gercekten cok sansli keske oyle işim olsa🤣