Meryem09 anayim-ben-ana bencede ki bebeği biraz iri yapılı bir bebek ben kıyamıyorum onu ama annesinin düşünceleri kıyıyor
Tuanamam Yaz olsun kış olsun bebekler her gün yıkanmalı eğer imkan yoksa gün aşırı bir gün ara ile bu onlar içim çok sağlıklı onlar eski kafadanlar ne yazık ki
ikiprensannesii2 Meryem09 Benim oğlum geçen yaz temmuz da doğdu her gün yıkadık. Kışın da 3 günü geçmezdi. Şimdi 1 yaşında bi sabah bi öğlen yıkıyorum çok aşırı sıcak sakın o kadar beklemeyin yazık olur yavrucağa😞
Eceakrky Meryem09 benim bebeğim de 35 günlük her gün yıkıyorum bazen gece bile yıkıyorum sıcaktan durmuyor sürekli ağlıyor yıkayınca çok güzel uyuyor
Aysenurkk Kuşun kanadından kapar ne demek anlamadım ama göbeği düştüğünden beri her gün yıkıyorum yaz kış. Hiç de bir zararını görmedim çocuk rahatlıyor yazık günah bu sıcakta. Gün içinde de suya sokup oynatıyorum
Meryem09 Aysenurkk hemen hasta olur demek heralde benim paşada biraz daha büyüsün bizde suda oyunlar oynayacağız
Momm12 Meryem09 ben hergün yaptırıyorum hava baya sıcak çünkü yazık bebek bir haftada banyo mu yapar ya 🙄 kendi haftada bir banyo mu yapıyor ama siz iki günde bir yaptırın küçük diye