Meryem09 görümcen kendi bebeğini hiç düşünmüyor herhalde ya yazık üzüldüm yavrucağa bu sıcakta. Benimki 4 ay 9 günlük. Hastaneden eve gelir gelmez yıkamaya başladım. Uykudan önce her akşam uyku rutini olarak banyo yaptırıyorum. Böyle sıcaklarda da günde 2 kez sokuyorum. Boş verin he deyin geçin kimseye söylemek zorunda değilsiniz yıkayın her gün.