gamzelikizim Seymen1905 sen yine iyisin arkadasim evraklarını sut aracina verdi aylardir sut bekliyo aradi evraklar yok kaybolmus
Berat35 Benim eşim belediye çalışanı süt ihalesi araya girmis yeni başladı 1 hafta oldu bizim de daha gelmedi
Fulla Kızlar merhaba bende yeni başvuru yaptım 1 ay oldu ben muhtara gidip Yaptım başvuruyu kimlik fotokopisi bide bi tane evrak vardı Onu doldurdum