Prens_annesi2110 herşey marka olda ne olur olmasa ne olur dışarıdan 180 liraya almıştım oğlum 9 aylık olacak hala biniyor sapasağlam durumum da var çok şükür marka almaya ama o kadar para vereceğime yavrumun eğitimi için harcarım diye düşünerek oğluma altın yapıyorum şimdiden