Prens_annesi2110 yok cnm ya ne markasi kullanisli olsun benim esim e bebekten ayırttı ben görmeden almamak icin 2500 tl idi bi baktim hemen arkasında 300 tlye snoppy bebek arabasi vardi onu aldım ciktim gayette memnunum biraz ağır onuda zaten aracima koyuyorum genelde esim cok güldü o hareketime sonra bende cok sevinme dedim 2200 tlyi aldim resat altınından künye yaptim hehehehhe😂😂e gozden çıkarmıştı zaten biyere yarasinndedim😋