Asm_dfn bu nobet olayını bizde yasadik kizim 3 aylik iken,(sezeryandogum) kas kati kesiliyordu elimde zorla kendine getiriyorduk eşim ile bizim dr egg vs hepsi yapildi birseu cikmadi kansizlik denildi ve
kasik fitigi teehisi kondu 1 ay sonra ameliyati oldu,kolik bebekti üstüne. Demem o ki umarim kotu birsey cikmaz beterin beteri var sukur et iyi dusun iyi olsun,dualarim seninle bebegin tez zamanda iyi olur inşallah..