kahvekokusuu Prensesannesi38 gecikse bile tedirgin olmuyordum ben ama burda devamli korundugu halde hamile kalanlari görünce tirsmaya basladim
annecik123 Lnr123 Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🙏🏻 bende istiyorum benim de bebbeğim 11 aylık emziriyorum ama korunmuyoruzda ama süt engelliyor galiba siz emziriyormusınuz☺️
Abdisumeyye Prensesannesi38 bnde gecen ay 4 5 gün geciktim sıkıntı sardi bnmi olmayınca şükür oldum ama😂
bebekhikayesi_1 Prensesannesi38 ben🙋 7.ayda 13 gün geciktim 2 test yaptım negatif çıktı. Geldi sonunda rahatladım😌
Gizemaktas 3 gün oldu gecikmeli hala adet olmadım tuhaf olanda hiçbir belirti yok arada oda çok nadir çok hafif kasik ağrısı başkada birşey yok 🙄🙄