Yarın ikinci doz aşımı olacağım. Milyonlarca insan bu aşıları her şeyin farkında olarak vuruluyorsa kısıtlamalardan muaf tutulmalı ve kalabalık-kapalı ortamlara aşı olmayan kesimin kontrol edilmesi düşüncesini savunuyorum. Büyük ihtimal tüm ülkeye uygulanan kısıtlamalar aşı olmayanlara uygulanacak. Mantıklı geliyor, haksızlık olduğunu da düşünmüyorum. Sonuçta vatandaş olarak aşımı oluyorsam tedbir dahilinde özgürlüğüm de olmalı. Boşuna aşı olmuş olmamalıyım.