Dlnugrluu Valla ben de emziriyorum. Asi olduğumda bebeğim daha 1,5 aylıktı şifa olur inşallah diyerek doktorların önerisi ile oldum ama tabi virüs bitmediginden tedirgin oluyorum sürekli, siz de antikor seviyeniz normale dönünce olun bence bebeğimde hiçbir yan etki vs olmadi