Kızlar bebeğimle ben korona olduk ben kendimi iyi hissediyorum kötü günleri atlattım da dün bebeğim ateşlendi ona da test yapıldı pozitif çıktı şimdi ateşi yok ilaç vereceklerdi bana kendimi iyi hissettiğim için kabul etmedim çünkü emziriyorum var mı önerileriniz bebeği kovid geçiren anneler yorumlarınıza ihtiyacım var süreç nasıl geçti yazarsanız sevinirim bebeğim 3 ay 7 günlük