Nejlavrl Berra60 valla duzenli beslenemiyorum ben sahsen yeni doğmuş bir bebekle duzenli beslenebilen varsa alkış tutarim kahvalti bazen 12 de bazen 2 de aksam yemegi 6 da diye planlayip cocuk uyaninca 9 da falan. 😅bende duzen sifir suan 37 gunluk bebekle
Berra60 Nejlavrl cok iyi anliyorum demek istedgm saglikli besinler canim. Emziryosan sute gdyo yediklerin zaten . Yine de halur isi agirlik olmasin dmk istedgm . 11 aylik hala duzenli beslenme yok canm
Nejlavrl sokomel karin egzersizi cok onemli zaten bu kaslarin birlesmesinde bile onemli sizi o karin egzersizleri kurtarmistir haftada 2 3 yeterli zaten yani
Nejlavrl zeynepbalci ben sezeryanin ikinci günü karnimi sarmaya basladim bir hafta sonra falan owli korseye gectim simdi 37 gun oldu normal pentiden aldigim bir korse ile devam ediyorum biraz gobek var ama dik hic sarkmadi korse sayesinde
Nejlavrl Aslmra80 önümüzdeki yazdan once ben gobekten kurtulmayi dusunmeyeyim o zaman 😀anca toparlayim diger yaza kadar sporla falan
Aslmra80 Nejlavrl aynen düşünme 😀 hamilelikte çok az aldım kilo 5 kilo aldım sonra doğum yaptım eski halime döndüm ama sonra geri aldım göbek olduğu gibi duruyor 😀
sayrannannesi Nejlavrl zamanla gidiyor canim göbek sürekli degil kalk eğil kalk spor yaptırıyor yavrularımız küçükken bile bizi çok düşünürler minikler 😂
Nejlavrl sayrannannesi cok zormus evlat bakmak gercekten 😀30 yasindayim zorlanmam diyordum ama zorlaniyorum uyku ozellikle oda uyumadigi zamanlar bazen sinirlerim harap oluyor
Cunkunedenolmasin Nejlavrl daha ileri de ne olur bilmiyorum kızım su an 8 buçuk aylık şimdiye kadar göbeğim kaldı 😐
Minikkusuumm Nejlavrl girmedi canim yaa 2 ay düzenli spor yaptim ama sadece kilo vermede yardımcı oldu o kadar
CekirdeksizLimon Nejlavrl Doğum yapalı 14 ay oldu. 58 kiloyla hamile kalmıştım. Şuan 56 kiloyum. Ve göbeğim duruyo 🤦🏻♀️ 40 kiloda kalsam benden hiç ayrılmıycak gibi 😄
Asl90 GHAE161220 hiç birşey yapmadm canım kendiliğinden gitti. İki öğün yemek yedim sadece zaten fırsatta olmuyor. Arada hiç atıştırmadım. Bol su özel birşey yapmadım
Momm12 Nejlavrl 4 aydan sesleniyorum göbeğim duruyor 😂gerçi ben beslenmeye çok dikkat etmem ezmiyorum diye yerim baya
Nejlavrl Momm12 allah var bende suan dikkat edemiyorum esim musade etmiyor gozu üstümde diyetmi yapiyorum diye 😃iki haftaya kadar memleketine gidecek üç haftaligina bu firsati degerlendirmeliyim
Burcuckmk Nejlavrl 50 55 gun kanamasi olan oluyormus canim bunye meselesi bunaltma kendini bence keyfine bak Annem üc 40 gecmesi lazim doğumdan sonra toparlanmak icin diyor
Nejlavrl Burcuckmk esim memleketine gidecek 3 haftalığına 10 aydır perhizdeyiz🤣kanamamin bitmemesi cok kötü oldu ya