ben 17 kilo aldım. bebeğim 17 aylık şu an tam anlamıyla eski kilo ve göbeğime sahibim. doğumdan bir şey kalmadı ama karnım öne eğildiğimde aynı görüntüde değil eskisine göre çok az daha gevşek başkası anlamaz ama ben hissediyorum. ama ayakta durumda doğum öncesi gibi.
göbeğin eski haline dönmesi için 1-2 aylık süreçler daha çook erken bence ben 6 aydan sonra eski halime dönmeye başlamıştım. illa ki çok hızlı dönen de vardır tabi ama 1-2 aylıkken hiç düşünmüyordum bile ne zaman inecek diye. bence kafaya takmak için erken. kilo vermeye devam edip korse kullanabilirsiniz.