Hifaskkk44 Munisee aman bebeğim yesinde para hiç sorun değil gerekirse eşim ek iş yapar iştahsız bebek herşeyden zor
Mrv2l Hifaskkk44 2 numarasında aynı sorunu yaşadım normalde aptamil comformil kullanıyordum bir ara piyasada bulamadık hip combiyotik aldım 2 kutu sonra 2 numaraya geçtik su sıcak olsa dahi erimedi mama bozuk mu dedim bir tane daha aldım yine aynı sonra normal aptamil aldım şükür dedim
Hifaskkk44 Ekvatoral aslında sorun biberonda değil çünkü şuan bazen sma kullanıyorum öyle olmuyor aynı biberon aynı miktar
Hifaskkk44 GoGirl aslında bu da çok normal görüntü olduğunu düşünmüyorum çünkü önceden kattığım an da dağılırdı ne aşağı çöküyordu ne de böyle yukarıda kalıyordu
zeome ben önce mamayı koyuyorum sonra kaynamış suyunu koyuyorum çatalla karıştırıyorum ondan sonra soğutuyorum calkalamıyorum çünkü gaz yapıyor calkalamak isterseniz birde böyle deneyin