Hifaskkk44 https://imgyukle.com/i/NZ64Y hipp 2 numaraya yeni geçtik ama mama bu şekilde kullanan anneler sizde de oluyor mu
Oyku_nisa Hifaskkk44 Hipp mama çok kopuruyor ben şimdi aptamile geçtim hiç kopurmuyor hemen eriyor bende 2 numara kullanıyorum
Munisee Hifaskkk44 1 numara suda daha kolay cozuluyor 2 3 oyle degil hipp icerigi en temiz olan mama sayilir guveneblrsn ben 1.5 yildir kullaniyorm parasi hos olmasa da mama sorunsuz 😊
Ekvatoral Hifaskkk44 Biberon biraz küçük gelmiş. Biz hipp 1 numara kullanıyoruz en başından veri 50 günlük bebeğim. Miktar arttıkça zor oldu biberondan ve artıştan dolayı. Yarısına kadar su doldurup mamayı eritin sonrasında tekrar kalan suyu ekleyin. Çok sıcak yeni kaynamış olunca da böyle oluyor. Ve ben cam kaşık ile karıştırıyorum çok şükür topaklanmada olmuyor erimemezlikte
Hifaskkk44 TheBaby evet ama normalde hiç çalkalanmadan kendiliğinden suya koyunca erirdi şimdi öyle değil baya çakalamam gerekiyor öyle olunca da çok köpürüyor
Hifaskkk44 NurCum yani aslında her zaman ki gibi hazırlıyorum diğerleri kendiliğinden erirdi 2 numara mamalar hep böyle onu merak ettim
TheBaby Hifaskkk44 Hmmm öyle karışıyormu sahiden ya. Bende kullanmıştım 1 numara ama mutlaka çalkalardım. Köpükleride porselen kaşıkla alın üzerinden. Öyle tavsiye ediyorlar
ozgekzy Hifaskkk44 ben hep kaynar su koyup üzerine soğuk su koyup ılıştırdığım suya mamayı ekleyip çalkaladım evet köpürdü ama ancak o şekilde çözüldü mama. Bozuk değil demi kokusu felan normal mi
Hifaskkk44 TheBaby bazen çalkalamadan verdiğim günleri bilirim çok çalkalamaya gerek kalmıyordu ama bu öyle değil
ozgekzy Hifaskkk44 benim oğlum hipp combiotic i 2 ay kullandı sonra içmemeye başladı golden goat aldım belki sever diye onuda istemedi markadan değil onu anlamış oldum sadece meme istiyormuş (mama+meme şeklinde gidiyorduk) sonuç olarak mama almıyor ama alsaydı golden goat ı çok beğendim ben kolay çözünüyor keçi sütlü olmasına rağmen kokusu gayet normal ve içeriğide çok temiz Palm yağı yok soya içermiyor şeker yok 👍
Aysetugra Hipp 1 kullandım ben. Hipp mama iki aşamalı hazırlanıyordu. Örneğin 120 cc yapılacaksa 60 cc su konulup 4 ölçü mama eklenip calkalaniyor, üstüne tekrar kalan su eklenip calkalaniyordu. 2 numara öyle hazırlanmiyor mu? Belki ondan böyledir
Hifaskkk44 ozgekzy bizde golden kullandık uzun süre aslında sonradan kabızlık yaptı o yüzden hippe geçtik
Hifaskkk44 Munisee aman bebeğim yesinde para hiç sorun değil gerekirse eşim ek iş yapar iştahsız bebek herşeyden zor
Hifaskkk44 Ekvatoral aslında sorun biberonda değil çünkü şuan bazen sma kullanıyorum öyle olmuyor aynı biberon aynı miktar