Yelda35 malesef biz de aynı durumdayız. İki kızım ve ben. 6 gündür çekiyoruz çok şükür genel durumumuz düzeldi ishal de günde 2 3 E düştü. Aynı ilaçları kullanıyoruz biraz sürecek bu şekilde sanırım kolay geçmiyor. Sıvı kaybı için suyu artırın sadece biz de bekliyoruz normale dönmeyi.