Derinsuveannesi Twinsmomdd her bebeğin bünyesi farklı ya Aptamil conformil gaz ve kabızlık içinmiş aldık ama daha beter oldu mesela
Melikeyigitemre Derininannesi aynen bende yeni aldim 400 grmi 70 tl ye aldık valahi bizde kabizdik normalde bu mamayi aldigimdan beri tovalet sikintimiz yok insallah yarar .😊
Aselebru1 Senaemir Kesinlikle evolviya aptamil kulandım gaz ve kaka sorunumuz çok oldu sma kulandım onda da aynı gaz damlası kulanıyodum bide ama evolviya ya geçtim kendi rahat rahat yapıyo tavsiye ederim :)
Senaemir Aselebru1 bugün evolvia ac aldim canım ama çok ağır kokuyor kısma oldum aldığıma çocuğum içmedi ağlamaktan garibim
Senaemir [bilinmeyen] çok teşekkür ederim canım uyardigin için evolvia ac aldim ama bin pisman oldum kokusu iğrenç kabizda yapti simdi gene hipr basladim gene en iyisi hip
Senaemir aylinist tesekkur ederim canım ilgin için evolvia.aldim bugün ama sabahtan beri iyi gelmedi bir huzursuz sanki demekki her mama her bebeğe iyi gelmiyor denemek gerek
ygmr Twinsmomdd kiza.arads.hip verdim hic kaka yapmiordu degistim sma aldim suan uer yemez.yapio hipp mama iui gelemyen bebekelre.sma iyi gelio sanirim.sizede gelmezse sma ya gecin
Zynprsngr Senaemir hiip cok iyi geliyor kabızlık için birde verdiğiniz biberonda önemli bazı biberonların içinde gazı alan bir cubuk var onlardan kullanabilirsiniz gazıda varsa dr. Brown da vardı.
Senaemir Zynprsngr ben şu an hip combiotic kullanıyorum canım biberon olarakta dr browns ilk başlarda her gün çıkıyordu tuvalete ama su son 15 gündür 2 günde 1 kere.kaka yapıyor :(
emirdgeveannesi Senaemir sadece eczanelerde var ecolvia ac diye geciyor yengem bununla cozdu kaka olayını gunde 2-3 defa yapıyor bununla ama benim bebegım yapamadı bızde makat darlıgı var