Senaemir HİPP ile başladık. Memnunum. Ama gaz çok olduğu için SMA yı denedik. Bize hiç iyi gelmedi. Kaka da zorluk çekti.
Bebeğim bir ara ateşlendi. Hastanede bir gece yatmak zorunda kalınca iki mama ismi verdiler. Hangisini isterseniz onu verelim dediler. EVOLVİA tercih ettim. Kakasını çok güzel yaptı. Gaz da kaka da sorun yaşatmadı.