Mom7856 Emirinannesiiiiiii 32 günlüğüz bizde öyleyiz canım bağırsak düzenleyici bitkisel ürünler var eczanede onlardan alabilirsin veya çok gazı varsa ondan da yapamıyor olabilir
Sesaa1 Emirinannesiiiiiii canım bak burda bayan doğru değil kendinize yapın felan filan diye konuşuyor ben sana yap demiyorum zan altında kalmak istemem doktora danış ben kendi yaptığım bir şeyi söyledim
Emirinannesiiiiiii Sesaa1 Ben başkasından da duydum yapıp fayda ettiğini o yüzden denicem zan altında kalmanıza gerek yok anlıyorum sizi
Asl90 Emirinannesiiiiiii sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmaması normal. Kaç gündür yapmıyor ve kabız olduğundan emin misiniz ? Zeytin yağı ince bağırsakta emilir kabızlık kalın bağırsakta oluşur yani zeytin yağı işe yaramaz. Kafanıza göre fitil vermeyin aynı şekilde suda. Doktorunuza danışın.
Emirinannesiiiiiii Asl90 Kaka yapıyordu ilk günler sonradan zorlanmaya ve azalmaya başladı Uykuda bile ıkınıyo kendini sıkıyor kabız olduğuna eminim hafta sonu olduğu için eczaneye sorarak yenidoğan brbekelr için fitil aldım pazartesi doktora goturecegim
Asl90 Emirinannesiiiiiii anladım canım en iyisi doktora götür lavman yaparlar rahatlar. Sizde yemenize dikkat edin kabız yapacak şeylerden uzak durum bu süreçte.
kerimannesi Emirinannesiiiiiii 9 gunluk bebek bu ne suyu yaziktir zeytin yag bile yazik normal yapmaya bilir bnm 6 aylik daha yeni yeni 2 gunde bir yapiyo
Emirinannesiiiiiii kerimannesi Yapmadığı için değil yaparken zorlandığı için çare arıyorum Suyu doktor önermişti suyun hicbi zararı yok bebeğe
kerimannesi Emirinannesiiiiiii ilk cocuk galiba lutfen bir daha fitil vermeyin doktorlar onermiyo bakin bnm ayni sorunum vardi gittim dr defalarca uyari bile vermiyorlardi zararli diye
Emirinannesiiiiiii Asl90 Hep çorba yiyorum hoşaf içiyorum ama geçmedi maf oldu cocuk pazartesiyi bekliyorum:(