Emirinannesiiiiiii Kızlar bebeğim 9 günlük kabız oldu Zeytinyağı koydum agzina fayda etmedi su icirdim fayda etmedi Fitil aldım eczaneden ama onuda koydurmuyo Önerisi olan varmı
Mom7856 Emirinannesiiiiiii Kaç gündür yapmıyor? Fitil için çok erken daha 9 günlük ya birde kafanıza göre mi fitil aldınız yoksa doktor mu dedi
4yaprakliyonca Emirinannesiiiiiii anne sütü alan bebekler uzun süre kaka yapmayabilir. 7-8 güne kadar normal demişti bizim doktorumuz.
5-cocuk-annesi Emirinannesiiiiiii merhaba benim oğlum 10 yapmadı korktuk dedik belki oturağinin deliği yoktur sonra yaptı baya çok yaptı korkmayın
Emirinannesiiiiiii Mom7856 3 gündür zorla yapıyor kıvranıyor hep Fitili doktor yazmadı ama eczaneye sorup aldım yemidogan bebekler için doktorun yazmasina gerek olmadan hafta sonu doktora goturemicegim için aldım
Emirinannesiiiiiii Ebraryz Hafta sonu olduğu için gidemedim doktora eczanede yenidogan için verdi mecbur kaldım almaya çok kivraniyor
Mom7856 Emirinannesiiiiiii Gayet normal ama canım benim ki 32 günlük oldu hala da aynı 3 günde 1 filan yapuyor bağırsakları daha düzene girmediğinden dolayı sen bol bol masaj yap karnına bacaklarını öne geri yap biraz da olsa rahatlar sırtını ovala
Emirinannesiiiiiii 5-cocuk-annesi Yapmasa sıkıntı etmicemde çok kivraniyor yapamıyor uykusunda bile kendini sıkıyor
Sesaa1 Emirinannesiiiiiii Benimde bebeğim öyleydi sabaha kadar yapamadığı için inledi acı çekti biz sabun koyduk popusunub deliğine çok küçük bir parça hemen anında yaptı doğru kesin yap demiyorum ben öyle yaptım
Emirinannesiiiiiii Sesaa1 Banada öyle yap dediler ama yapmadım deniyim o zaman sonrasında duzeldimi komple
Mom7856 Sesaa1 Bide şu sabunu kendinize deneseniz ne kadar güzel olur 9 günlük bebeğe sabun öneriyosunuz ya
Emirinannesiiiiiii Sesaa1 Bende denedim sabunu anında yaptı İşe yarıyor yani bebegede bı zararı yok geri çıkıyor zaten
ElizsMomM Emirinannesiiiiiii ağlamasının sebebi şey de olabilir kakası hala koyu renkliyse o sancı yaparmış siyahımsı kaka verya doktor öyle demişti normal rengine dönene kadar o da rahatsızlık veriyor olabilir
Mom7856 Emirinannesiiiiiii ya hayır ya 9 günlük bebeğe sabun koymak nedir ya canı çok acır yapmayınnnn
Sesaa1 Emirinannesiiiiiii evet düzeldi fitilden daha mantıklı denemende fayda var sabun uyarıcı oluyor bebek yağı ile sabun parçasını yumuşat ama unutma
Emirinannesiiiiiii Mom7856 Hepsini yapıyorum da Kaka yapmasa sıkıntı etmicem Geliyor kakası ama yapamıyor hep agliyo of nu öyle görünce mecbur çare arıyorum
Emirinannesiiiiiii Sesaa1 Tamam sağolun duymuştum ama yapmadım Maf oldu cocuk fitilde çok sert sabun daha mantikli
Sesaa1 Mom7856 düzgün konuşmaya davet ediyorum sizi sonunda yazdığımı okumuş isen bunu demeniz çok saçma ben doğru demedim dene demedim ben yaptım ve fayda gördüğümü söyledim yap demedim fikrimi sundum
Sesaa1 Emirinannesiiiiiii canım bak burda bayan doğru değil kendinize yapın felan filan diye konuşuyor ben sana yap demiyorum zan altında kalmak istemem doktora danış ben kendi yaptığım bir şeyi söyledim
Mom7856 Emirinannesiiiiiii 32 günlüğüz bizde öyleyiz canım bağırsak düzenleyici bitkisel ürünler var eczanede onlardan alabilirsin veya çok gazı varsa ondan da yapamıyor olabilir