cutemommy Yucuhal belki fazla geliyordur mama takviyesi. Facebookta emzirme akademisi grubunda paylaşabilirsiniz bu sorunuzu yardimci olacaklardir
Fks65 Yucuhal bende böyle her öğünde veriyordum biberon değişikliği sayesinde çok azalttım şu an sadece biberon günde 3 defa
Fks65 Yucuhal bence antikolik biberon kullanın. Dr.browns çok iyi. Ben de golden goat kullanıyorum ama hiç gaz sorunum yok
BaharDurum Yucuhal hipp ve aptamil de çok gaz yaptı bebelac nutrikonfor kullanıyorum şuan çok memnunum gaz ağrısında metsil veriyorum çok işe yarıyor ☺️
Meryem09 Yucuhal aptamil kullandım gaz yaptı aptamil corformili bebeğim sevemedi şimdi bebelac kullanıyoruz şuan gayet ıyiyiz bir sıkıntımız yok çok şükür
F-Betul Yucuhal Ben borsadayım özdilekten alıyorum ama e bebekte var ayrıca eczaneler de sipariş üzerine getiriyor.
Fks65 Yucuhal aynen avent kullanıyordum hem de çok hızlı akıttığı için -1 numara olduğu halde- doymayıp istiyordu ya da gaz yaptığı için tam çözemedim onu ama dr brownsa geçtiğimden beri mamayı çok azalttım iyi ki geçmişim