Yucuhal emziriyorsaniz eger beslenmenizde mümkünse paketli gida, karbonhidrat ve sekerli urunleri cikarmali veya azaltmalisiniz bebeginize iyi gelecektir🧡(kolik oldugunu soylediginiz icin yazmak istedim.)
ben bir öğün mama takviyesi yapıyorum hipp kullaniyorum bebegim de seviyor öneririm. Biberonu calkalamadan saga sola dogru hareket ettirerek karistirin biberonla iciriyorsaniz