bikerem Deletedmom_49 prima aktif bebek 4 numara👌 10 gundur karantinadayim getir online sipariste prima bulamayip caresizce goon aldim 2 adet kullanabildim.bezde Oglumun pipisinin degdigi kisim pamuk gibi toplanmis,pipisi kizardi kasiniyor
Trkanmete Deletedmom_49 goon en kötü bez diyebilirim. Çok az çiş bile olsa kıyafetleri hep nemli oluyor. Hiç tavsiye etmem. Denemek istiyorsanız da küçük bir paket alıp deneyin derim. Ben bir büyük paket almıştım burda bikaç anne önerdiği için tüm bezler çöpe gitti.
Trkanmete Deletedmom_49 sadece gündüzleri kullanıyorum baby turco yu oda ince hafif olmasından dolayı.