Bu bezi kullanan var mı? Molfix kullanıyorum farkettimki islakligi çok.iyi emmiyor yine var yani ıslaklık. Poposunu kizartiyor çocuğumun. İkisi arasında kaldım. Hangisi iyi? Ve Prima aktif 3- mu 4 mu kullanayim bilemedim. Oğlum 7 kilo. Prima 3 nosu 6-10 4 nosu 9-14 diye hatırlıyorum. Goon da 3 no 7-12. Yardımcı olur musunuz? Lastik izi ve sızdırmazlık istemiyorum