26262626 Ayduru ateşi yok annesi korkma. Ayrıca bi aylık bebek havale falan da geçirmezmiş doktor demişti banada.
Tugceonrdml_ Ayduru ateşi yok sakin ol annesi sadace sıcaklardan biraz ısısı yükselmiş kıyafetlerini incelt ayaklarını ellerini kafasını ılık su ile yıka 37,6 / 38,6 ateştir
-erCansu- -erCansu- doğru tabi kimse anasının karnında öğrenmedi ama çok sıcak kalın giydirme 🌸 gazi falan vardir
Kahvedelisi Ayduru genellikle 37,5 üstü ateşli sayılıyor. Suan havalar cok sıcak ondan olabilir üstünü inceltin kontrol altına tutarsınız atesi de 🥰 hic paniklemeyin bebişler her şeye karşı bizden daha güçlüler 🌸
Ayduru Ozgeruya saolun cnm Allah razı olsun içimi rahatlattı nız yorum yapan herkesi seviyorum seviliyorsunuz
Gocicim Ayduru yani anladim ama ole bi tik bisi hissediosan dis olabilir ama korkulucak bi sicaklik dil bende oledim sizi. Gbi:)