anneyok Aynı olayı geçen ay yaşadım. Oğlum ve anahtar içeride ben dışarıda kalmıştım. Oğlum 1.5 yaşında ve kanepelere çıkabiliyor hatta masanın üzerine çıkıp pencere falan açıyor..
Pencere altına asla kanepe vs koymam ev ona göre düzenli ve deterjan dolabı kilitli.
Olay şöyle ki oğlum odasında oynuyordu bende çöpleri kapı önüne çıkarayım dedim. Çöp kovasını aldım kapı önüne çıkardım kapının arasında da bir ayağım var kapanmasın diye. Bir an refleksle ayağımı çekmişim o sırada oğlumda kapıyı üzerime örttü.
Gerisini anlatmama gerek var mı? Bağıra çağıra aşağı indim ve üçüncü kata tırmandım pencerelere basarak. Balkon kapısı kilitli değildi içeri o şekilde girdim.ama içeri girmem 20 dk sürdü ben nasıl ağlıyorum. Girdim içeri her yere deli gibi bakıyorum.. Oğlum bensiz ağlaya ağlaya uyuyakalmış vaziyette buldum. Anladım ki masum bir bebeği rabbim çok iyi koruyor