Martannesi12 eskiden çok saçma sapan korkularım vardı. Anne olduktan sonra tek korkum bana birşey olursa bebeğime kim bakar, nasıl uyutur, ne yedirir, ağlatır mı? Hatta bu aralar ciddi ciddi bi deftere Notlar almayı düşünüyorum mesela sabah kalkınca kahvaltıda şunları sever, uykuya geçerken sırtının kaşınmadından hoşlanır, banyoda eline oyuncak vermezsen ağlar gibi notlar almak istiyorum. Çok korkuyorum bensiz kalır diye. Çünkü şimdiye kadar Allah’a şükür 1 saat bile ayrı kalmadık.