Alya88 posttaki yorumun çok mantıklı canım gerçekten doktorlar bırakın izin, verin ağlamasına diyor bizzat kulaklarımla duydum. Ben kıyamadım hep her ağlamasında kucağıma aldım şimdi ben çekiyorum ama çünkü en ufak şeye ağlıyor bu hafta atak haftasında dişleride çıkıyor vay başıma vah başıma =)