Bilmem kaçıncı postum buraya içimi dökmek için yazıyorum 11 aylık yok doğduğu günden beri ağlıyor artık sinir falan kalmadı sabahtan beri herseye ağlıyor oyun oynuyoruz ağlıyor dışarı çıkıyoruz ağlıyor kıyamet kopuyor evde komşular yıldı ben sıkıldım artık geçecek dediler yok bir şey geçtiği yok sabahtan annem geldi akşam dışarı çıkıp hava alırsınız diye nerde sinirden elim ayağım titriyor iki kadın bir olduk bir çocuğa bakamıyoruz deli gibi napicam ben ya ne çare olur ne zaman geçer napicam sasirdim artık ağlıyorum gece gündüz 😔😔