GiybetReis bizim doktorumuz tetagil önermedi, sanırım her doktor farklı görüşte. Biz osanit kullanıyoruz, inanılmaz etkilie,ha evet biraz pahalı ama inan aylarca gidiyor. Günde 12 taneciği geçmeyecek şekilde veriyorum,yavrum çok rahat çıkarıyor dişlerini. Doktor muayenesinde disetlerine bakıp da zor çıkacak dişleri demişti. Alt iki dişini osanit almadan önce çıkardı kızım,onda bile kusma ateş ishal… Aman Allahım kabustu🤯 nasıl ki keşfettik osanit i kızım aynı anda 4 diş birden patlattı farkına bile varmadik.resmini de atarım birazdan