GiybetReis dişi kabardığında artık ağrı sinyali gözetlemeye başladım, eğer huzursuz huysuz ağlamaları varsa döküyordum hemen damağına biraz zor oluyor açıkcası açmayınca . Ama gerçekten etkili. 1 haftalık süreçte kullandım 2 dişi de patladı bıraktım. Kutunun çoğu duruyor. Geceleri saat başı ağlıyordu çığlık atarak kucağıma alınca uyumaya devam ediyordu, geri uyumadığı zamanlar mutlaka sürüyordum bir daha ki uyanma süresi uzuyordu. Ama gündüz değil , gece uyku sırasında daha çok ağrı çekti. Günde 3 kez kullanmışımdır daha fazla değil. Fakat bebekten bebeğe değişir kimi daha çok ağrı çeker kimi daha az, benim ki hafif ağrı çekti. Zaten ilk dişleri diğer dişlere göre dsha kolay çıkıyormuş. Allah yardımcınız olsun,bebeklerin en zorlu süreçleri ağrı çekiyorlar çünkü…