gocebebirbayan cok alakasiz laf olsun diye soranlara bende 1.5 2.5 derim ama annelerle sohbet edeceksem ay uzerinden gtmeyi tercih ederim hepimiz ayni yollardan gecerken zor olmamali.hesaplama kismina hic girmiyorum boyle basit bir seyi herkes hesaplar 2 yas 7 aylik demekle 31 aylik deme arasinda bir zorluk abeslik oldugunu dusunmuyorum 3 yasa kadar.6 yasinda ay uzerinden giden hic gormedim normal muhabbette.