Tugbatugba123 Kendi ellerimizle işgal edildik. Önce Suriyeliler, şimdi Afganlar korkunç gerçekten. Tanımadığın birisi ha gelmiş evinde kalıyor, ha ülkende bi yerlerde kalıyor ne farkı var. Bunun sonu iç savaş daha da kötü günler bekliyor bizi uykuda gibi susuyoruz öyle oturuyoruz bakalım daha neler göreceğiz. Bile isteye ne hale getirildi bu ülke, taşından toprağına, fabrikasından tohumuna, eğitiminden sağlığına yerle bir edildi resmen.. Yazıklar olsun