Elmel şimdilik böyle gidiyor ilerleyen zamanlarda inşallah sütünüz şakır şakır gelicek stoklamaya başlayacaksınız. Ben ilk sağmaya başladığımda 20cc çıkıyordu hep ağlıyordum bebegime yetemeyeceğim anne sütü veremeyeceğim diye ve bu fikirle deli gibi yemeye başladım dere otu , anne çayları, tane kimyon ve rezene , semizotu , ispanak vs vs .. günde 6 öģün yemek yiyip 5 litre su içiyordum. Sonra bir gün hepsini bıraktım olmayacak bu iş mamaya başlayacağım yavaş yavaş dedim ve o çıldırmış gibi araştırma sütüm yetmeyecek takıntılarımı bıraktım ve baktim ki sütüm çoğalmaya başladı şuanda 3 saatte bir 2 memeden 160cc civarı geliyor ben bebeğimi 3 saatte bir 110cc ile besliyorum kalanları da stokluyorum şimdi buzlugum doluyor çok şükür 🤲 ama yine de emzirmeyi , emerken ki bakışlarını çok özlüyorum şimdi biberonu anne memesi gibi sahiplendi içerken biberonu seviyor ve ben çok üzülüyorum 😔