Melek030 başladık başladık bende ilk allerjiden şüphelendim allerji doktoruna götürdük alerjisi çıkmadı doktor dediki hatta süt alerjisi de yok aptamil içiyosa ve rahat geçirmişse bir kaç günü süt alerjisi de yok demekki demişti. Bugün kabak haşladım buharda suyuna da kimyon kattım valla bide böyle denedim bakalım gece nasıl geçicek